babsan22

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Barbro Åberg - 15 april 2012 17:07

Sorry att jag varit borta en stund!!

  I fredags stack jag direkt från jobbet till pendeln in till stan för att möta Mia. Vi skulle vara modeller för en dag. Man skulle ha 2 ombyten med sej och så blev man sminkad och stylad.

         


Riktigt skoj faktiskt men det var ju lite dyrt. Betalade 1500 .- för ca 60-65 bilder. Eller tja det va väl okej pris!!

  Vi kom hem vid halv 9. Tog en taxi från centrum för snön vräkte ner.

Mias man Antti var redan hemma hos oss. Dom åkte hem först vid 12-tiden.

  Igår åkte vi ut till min bror och sov där. Vi var och gratulerade min syster som fyller jämnt imorgon.

Åkte hem vid 1 idag efter vi var och fikade hos mamma.

Hade tvättstugan klockan 2 för jag ska till Hogslaby (en järnåldersby) med Andreas klass imorgon så jag kan inte tvätta som vanligt.

  Middagen blev ugnsstekt lax med kokt potatis och dillmajonnäs. Sen bakade jag muffins med nougat i.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards