babsan22

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Barbro Åberg - 8 april 2012 14:47

Höll på att glömma bort att jag har tvättstugan idag, lite wild an´crazy!!     Närmare sanningen är att nån hade tagit min måndag så det fick bli idag. En bra anledning att åka hem oxå.

  Ganska skönt att vara hos Svärisarna för det är lugnt och skönt förutom Svärfars skrällande hosta som man får huvudvärk av. Annars gör man inte så mycket annat än äter och äter och äter. Man känner sej som en övergödd julgris efter några dagar hos dom. Fast en väldigt lugn julgris!!

Och vi gjorde kroppkakor igår. Fy h-vete så gott det var!! Och så länge sen det var jag åt det. Alldeles för länge sen. Egentligen tar det ju inte så jättelång stund att göra om allt är förberett.

 

Mumma!!

  Nu ska jag iväg till tvättis igen så tjillevipp!!   

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards