babsan22

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Barbro Åberg - 3 april 2012 20:51

Igår var det som vanligt tvättdag för mej. Skönt när man slutar kl 2 så man slipper tvätta på kvällen. Är inte pigg på att gå till tvättis vid 8-9 på kvällen.

  Plockade fram en hjortrygg ur frysen som jag slängde in i ugnen i stekpåse. Aldrig använt sån förut så jag var osäker på tiden eftersom köttet var fryst. Körde den lite för länge så det blev genomstekt men var saftigt och gott ändå. Till det blev det klyftpotatis i tefalen och sås gjord på skyn från köttet. Serverat med svartvinbärsgelé. Gott gotti gott gott!!

  Idag var det jobb mellan 7-16.30 och sen hem och gjorde fläskwok. Vid halv 7 skjutsade jag Emma till sången och sen åkte jag till Maxi och handlade. Måste ju ha godis till påskäggen!!

  

Dom hade bra pris på fläskfilé oxå så det blev 2 såna med.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards