babsan22

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Barbro Åberg - 20 april 2012 19:43

Kors vad skönt att veckan gått fort!! Känner att jag jättegärna är ledig imorgon!

  Så har jag även blivit Buzzador. Ska jag se vad jag får för roliga erbjudanden, om jag nu får några. Lite nya kastruller skulle ju inte sitta fel!!   

  Idag har det regnat hela dagen, glad att jag slipper jobba ute så som min käre make gör. Fast han var så vänlig så han kom och hämtade mej efter jobbet så jag slapp bli blöt. Var in på ICA och handlade ingredienser till linssoppa som jag fick recept på från min jobbarkompis Pethra. Får väl se om nån i familjen vill prova.

  Hem och panerade gösfiléer, koka potatis och gjorde dillmajonnäs. 

Nu sitter jag i soffan och kollar postkodslotteriet. Ska snart fixa lite kaffe innan let´s dance.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards