babsan22

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Barbro Åberg - 12 april 2012 14:48

Till lunchen åt jag idag tagliatelle, ostsås och köttbullar. Jättegott! Tyvärr så gott att jag överdoserade och blev sååå djävla mätt så jag nästan kräktes. Gick omkring med uppknäppta byxor i över en halvtimme och undrade om jag skulle skjuta mej i huvet, kräkas eller lägga mej ner nånstans.

  Nu gjorde jag varken eller men hur korkad får man vara och när i helvete ska jag lära mej??

Ät sakta så mättnadskänslorna hinner med..!! Men . . . NEJ! Inte Barbro inte!

  Nåja, vis för dagen så gör jag nog inte om samma sak idag iallafall!!


Slutade en halvtimme tidigare idag. Var så himla lugnt så jag gick. Halvtimme hit eller dit..?!

  Och imorgon ska jag och Mia in till stan för att bli modeller för en dag. Ska bli kul att bli stylad av ett proffs och fotad förhoppningsvis lite snyggt. Man skulle ha med sej 2 ombyten. Frågan är ju vad man ska hitta på?! Äger ju inga snygga kläder. Emma får väl hjälpa mej att hitta nåt.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards