babsan22

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Barbro Åberg - 31 januari 2011 10:17

Vill börja jobba för att det är skittråkigt att bara gå hemma men samtidigt är det skönt att va hemma och göra inget, sova så länge man vill m.m

Idag slapp jag skjutsa Johanna, hon ville prova själv om hon kunde köra och jag har inte hört nåt än så det hoppas jag att hon klara.

Har städat sopskåpet, herre gud va många pappkassar!!, så nu är det snyggt där en stund och så har jag sprayat ugnen så den får stå och dra ett tag samt varit i tvättstugan och dragit igång 3 maskiner.

Nu sitter jag här och äter en knäckemacka med stekt ägg samt lite kaffe. Gott!

Har ringt doktorn och beställt allergitest till båda barnen oxå. får vi se om dom är allergiska mot nåt. Gissar att Andreas får utslag på hund iallafall.

Av Barbro Åberg - 31 januari 2011 07:56

..så är det slut på min sjukskrivning oxå. Lite synd nu när man börjat vänja sej med att vara hemma och pilla navelludd.

Sitter och äter min yoghurt (som vanligt) och väntar på att Johanna ska komma ner, ska skjutsa henne och Edvin till dagis för hon har fortfarande ont i sitt knä. Var dubbelt så stort som det andra, snyggt!!

Sen ska jag hem och ta hand om Emma för hon är hemma sjuk idag och så har jag tvättstugan kl 10-14.

Millan och jag ska tll IKEA efter 2, ska väcka henne vid halv 2. Ska köpa matlådor till min älskade make.   

Tidigare månad - Senare månad

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards