babsan22

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Barbro Åberg - 14 januari 2011 22:56

funderingarna går runt i huvet om man verkligen gjort rätt, allt jag kommer att få försaka. just nu är det ganska jobbigt men eftersom det inte finns nån återvändo så är det väl bara att köra. är just nu på botten så det kan bara bli bättre och de som jag pratat med som gjort magop är bara positiva så måste det ju vara värt det..eller???

Av Barbro Åberg - 14 januari 2011 10:07

Morgonen har kommit och gått. Vet inte riktigt vad jag ska göra, börjar få tråkigt. Måste blanda mej en shake å dricka så jag får in min mellis. Måste göra ett schema så jag vet vad jag har för tidshållning på grejorna. Måste ju hinna få i mej det jag ska, har ingen lust å få nån brist av något slag. 9 måltider på ca 14 timmar, det blir 1,5 timme mellan varje, suck!!!

8, halv 10, 11, halv 1, 2, halv 4, 5, halv 7, 8. Det blev 9, så bra.

Ska nog kolla lite TV oxå så jag inte missar nån såpa som går just nu hehe.

Av Barbro Åberg - 14 januari 2011 08:33

Första hela dagen hemma. Kanske man kan få lite ordning på mattider och annat. sitter just nu och äter välling. Minnet sa mej att det var godare än vad det är. Men det är näring, vätska och fibrer, bara bra saker.

Ska försöka få i mej mina vitaminer oxå.

Måste säja att jag är stolt över mej själv för jag tog blodförtunnande sprutan alldeles själv igår, kan knappt ta ut en sticka ur fingret annars men det gick skitbra.

Ska säja att jag gått ner 7,5 kilo sen jag började fastan den 28e december. Alltså 2 kilo sen i tisdags!

Tidigare månad - Senare månad

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards