babsan22

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Barbro Åberg - 27 januari 2011 10:09

Känner att dagarna flyter in i varandra. Blir ingen skillnad, alla dagar e måndag tills det blir lördag och Mats ligger kvar i sängen.

Idag är det äggröra till frukost, gott att äta nåt annat än yoghurt varje dag.

Solen skiner och det är 9,6 minus, ska bli täckbyxor när jag går ut idag. Vägrar frysa mer än jag redan gör. Morgonen är okej men sen ju mer mat som kommer in desto mer fryser jag. Är väl säkert nåt bra med det oxå!!  lol

Idag måste jag vattna blommorna, ska försöka att inte glömma det för dom börjar se lite ledsna ut. Städa ur sopskåpet skulle nog inte heller sitta fel. Sen ska jag ringa Millan vid 1-halv 2 så hon kommer ur sängen så ska vi ut och gå med hunden.

Hoppas att det gick bra på intervjun för dej Vicke, håller tummarna!!

Tidigare månad - Senare månad

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards