babsan22

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Barbro Åberg - 17 januari 2011 17:34

Nu blev det tyst och lugnt igen, Mats skjutsar ungarna till träning. Eller rättare sagt Andreas är på träning 17-18, Emma 18-19 och sen sticker Mats 19-20. Underbara måndag!! Vanliga fall brukar jag ha tvättstugan först 14-18, samtidigt laga mat så den e klar till 4 så Andreas hinner äta. Mats skjutsar ner ungarna och jag gör klar tvätten och sen hem för att byta om till träning till 19.00

  Men nu får jag inte träna, inte förrän om 4 veckor. Hon som pratar motion på StGörans skrattade bara åt mej när jag sa att jag träna karate för det va det dom skämtade om: Ni får träna allt utom karate!!

Har iallafall börjat mina promenader..! :)

Av Barbro Åberg - 17 januari 2011 16:08

Måndag idag, imorgon är det en hel vecka sen op. Börjar faktiskt bli riktigt bra. Slarvar en del med måltider måste erkännas, hinner inte riktigt med.

Just nu sitter jag med en vaniljyoghurtshake eller vad man ska kalla det. Blandade i lite tropiskt jos så den blev drickvänlig, gott!!

  Har varit på MAXI idag med Johanna. Skön duo, en nyopererad och en höggravid. Sen har jag varit ute å gått med Millan och hunden.

  Har städat ur torrskåpet oxå. Det var VERKLIGEN på tiden, såg ut som ett bombnedslag där inne. Nu e de snyggt men man hittar säkert ingenting, hehe.

  Idag fick jag kallelse till St Göran för borttagning av klamrar, onsdagen den 26e kl 9.30

Nu måste jag laga mat!

Tidigare månad - Senare månad

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards