babsan22

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Barbro Åberg - 13 januari 2011 18:48

Hej!

Åter hemma igen efter operationen. Har lite ont men d e överkomligt. Värre är det att försöka få ner allt man ska dricka/äta. Klockan e 7 på kvällen och jag har fått i mej 1 liter a 2 möjliga. ska väl kanske ta en shake så jag får i mej allt.

Fick ju börja äta lite smått igår men hade fortfarande dropp så man va ju inte tvungen att få in lika mycke som idag. Lyckades trots det att få en "dumping". Hemskt men nu vet jag vad som händer. Blev helt kallsvettig och höll på att svimma, va bara att gå och lägga sej en stund.

Än så länge så undrar jag vad jag har gjort och om det verkligen är värt det men lite sent att ångra sej just nu eller hur..?

Tidigare månad - Senare månad

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards