babsan22

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Barbro Åberg - 22 september 2011 20:01

Började med middagen, kokt fisk med räksås och kokt potatis men inser medan potatisen kokar att vi inte hinner äta för Andreas ska ju iväg och träna så det blev att slänga in en macka och sen hasta iväg till karaten.

 Medan han var där så passade jag och Mia på att ut och gå. Självklart så började det att regna precis när vi kliver ut genom dörren men det slutade efter ett litet tag. Skönt att få lite frisk luft eftersom man jobbar inomhus hela dagarna.

  Hem och värma på maten så vi fick lite i magen och sen hoppade Andreas in i duschen. Nu sitter jag här och skriver lite. Tänkte koka lite kaffe men det sket sej för jag hade inget. Trodde jag hade ett paket längst in i skåpet men tji fick jag. Så jag blev helt enkelt utan!!

Life´s a bitch, then you marrie one!!


  Hösten är underbar!!

Av Barbro Åberg - 22 september 2011 15:37

Dom nya surr-surr grejorna är helt gudomliga! Älskar dom! Underlättar nåt så grymt. Slippa leta efter alla puckon som inte lyssnar och allt ropande, sååå skönt. Tyvärr så kostar kalaset ganska ordentligt mycke. 22 000 kr + moms!!!! Varför så dyrt????

  Tror jag har tappat en plomb. Helt plötsligt så har mat börjat fastna lite konstigt i en tand och det börjar isa i den. Hatar tandläkaren. Gör ont i tand, hjärta och plånbok att gå dit!! Väntar tills det gör så ont att alvedon inte hjälper!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards