babsan22

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Barbro Åberg - 2 september 2011 18:52

Nu är det bara en arbetsdag kvar!!  Tjohooooooo!! Längtar inget alls..!!

  Gårdagen blev inte riktigt vad jag trott. Gå hem halv 8-8, haha släng dej i väggen!! Tjugo i 9 kom jag därifrån.

  Började med att göra 30 snittallrikar, Anna (chefen) skrattade åt mej och sa att vi skulle få äta snittar hela natten. Halv 8 var dom slut och jag fick stå och göra a´la minut. Slutade med 44 tallrikar. Dom fick 3 olika snittar, en cappucinobit (kaka), 1 glas cider och kaffe/the för 69:-. Mycke överkomligt. Vi sålde ju förstås även andra mackor som man fick stå och göra.

  Disken var full, borden var smockade, chokladen på chokladprovningen tog slut, mjölken tog slut och allt var bara kaos men det gick bra till slut ändå. Kul kväll. Hann hem så jag hann ta en dusch innan CSI.

  Idag har jag oxå haft min beskärda del att göra. Ganska lugnt på lunchfronten men mycke mackor och smörgåstårtor. Tur att man gör skäl för lönen!!   

  Nu ska jag snart baka en banankaka och en rulltårta så får Emma baka sina kladdmuffinsar imorgon. Har köpt småkakor för det orkar jag inte hålla på med och så har jag en kanellängd i frysen.

  Kycklingen ligger på tining så ska den marineras sen. Glömt köpa bakpotatis, läsk, aromsmör, chips och dip. Får åka imorgon.

  Skulle iallafall bli riktigt fint väder så vi kan vara ute på gården. 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards