babsan22

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Barbro Åberg - 19 september 2011 18:27

Tänk att helgerna går så otroligt fort. Snart är det jul!!! Nästan så jag börjar längta till -10 och 2 meter snö. Ja jag vet att jag är lite kostig!!

  Igår var jag ute och plockade svamp. Hittade så mycke att jag knappt orkade bära hem allt. Till slut så blundade jag och gick för det fanns inte mer plats i korgen. Men det är jättekul när man slipper leta som en galning. Hittade 2 murklor, 1 champinjon, ganska mycket men små kantareller, en prasselpåse med svarta trumpeter och MÄNGDER med trattkantareller. Bara skotta i korgen. 


Det tråkiga med det hela är att rensa allt. Var inte klar förrän vid tio igår kväll. Tog så mycke som jag ville ha och sen tog jag resten till jobbet. Dom blev jätteglada. Har jag gjort en god gärning igen!!    


    1a kortet är vy över stranden och rumsdelen av hotellet

2a är från där vi låg i närheten av rutchkanorna.

    Bild in mot poolen med Mats och sen soldyrkaren Millan.

    Först Emma och Mats, sen Mikkis och Andreas. Dom sista korten på våran resa så nu slipper ni dom.   

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards