babsan22

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Barbro Åberg - 16 september 2011 23:10

.. och alldeles strax ska jag nanna kudde. Vet inte vad jag gör uppe vid den här tiden för jag höll på att somna när jag låg och läste min bok redan vid halv 10 men så började jag röra på mej och råkade väl vakna till liv igen.

  Har inte mycke kvar nu av min tegelsten, rör sej om ett trettital sidor bara. Vet inte om jag vill avsluta den riktigt än för det kommer ta så lång tid innan sista boken kommer och då har man glömt vad som hänt!! Fast jag har levt med den här serien i några år nu så det börjar bli riktigt nära. Tråkigt på ett sätt för man har läst så länge och så många. Är uppe på nr 13 i serien just nu och det kommer en bok till, troligtvis bara en.

  Lite antiklimax som med Harry Potters sista film. Den har man oxå levt med ett tag och även om det var länge sen man läste ut böckerna så väntade man ändå på sista filmen.


      Om ni kollar noga på översta bilden så kanske ni ser en liten vit prick precis mellan havet och bergen mitt i bilden?! Det är en stor segelbåt som ligger i viken utanför vårat hotell.

Och de stora kryssarna ni ser bakom oss ligger i hamnen i Kusadasi där vi just är på lite shopping med barnen. Dessa 2 kryssare kommer ni se på andra kort jag tagit så ni kan förstå hur nära vi hade till staden.

  Om ni kollar ute på piren så ser det ut som en lyktstolpe, precis till höger så ligger kryssaren som vi står vid på förra kortet. Lite svårt att se!

Annars så är det ju inget fel på utsikten för övrigt!!   


God natt alla glada!! Och även ni andra..! 

Av Barbro Åberg - 16 september 2011 17:19

Sådana här veckor skulle jag kunna ha varje vecka med samma lön. Jobba 2 dagar och va ledig 5, helt okej!!

  Imorgon ska jag stänga på jobbet, d.v.s åka ner och plocka ihop allt bröd och slänga i frysen, räkna kassorna, göra ny växelkassa, räkna av tårtor och bakelser, kolla att allt är avstängt, stängt och låst. Sen när det är klart ska jag åka till mamma så ska jag ut och plocka svamp på söndag.

  Alla säjer att det är mycke svamp och att trattisarna har börjat komma. Trevligt!! Hoppas att jag hittar en del så man klarar vintern.

  Ska vi fortsätta min lilla semestervistelse??


      Här sitter vi och spelar kort och dricker efes och lite drinkar.

    Poolen i solnedgången och sen hotelldelen med dubbelrum.

  Här sitter vi "hemma" hos Micke och Millan och spelar kort, mycke kort blev det!!

    Min vackra pepparkaksunge och familjen utanför bungalowen.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards