babsan22

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Barbro Åberg - 21 september 2011 20:21

Tänk vad veckorna går fort..?! Som jag sa förut så är det inte långt kvar till jul i den här takten.

  Idag har vi får grejor som man skickar med kunden och så surrar dom när maten är klar. Så förbaskat skönt att slippa springa omkring och vråla och leta efter folk som inte är ett dugg intresserade av att få sin mat. Bara trycka en siffra på apparaten och så kommer folk springande för att själva hämta sin mat. Allt går så mycke fortare och blir mer effektivt. Nackdelen är att jag får mindre motion!!

  Har lite känningar i låren idag men inte alls så farligt somjag trodde det skulle vara. Känner inte ens nåt i ryggen och där trodde jag faktiskt att jag skulle ha lite ont. Skönt att slippa det iallafall!


  Kände att det var lite mysfaktor trots att det är lite tidigt! 


Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards