babsan22

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Barbro Åberg - 4 september 2012 21:30

Gårdagen blev som vanligt tvättdag efter jobbet och sen vid 7 blev det cirkelfysträning i 1½ timme. Riktigt roligt och tiden går fort. Har faktiskt ingen träningsvärk direkt, lite i rumpan men annars så känns det helt okej.

Idag blev det föräldramöte efter jobbet. Slutade halv 5, snabbt hem för matlagning. Mats hade hittat ett recept på ICA Maxi på stekt ris med räkor. Blev jättegott. Kan lägga in receptet sen i receptbanken.

  Hämtade Anki vid 6 och så for vi till Vårsta till halv 7. Lyssnade på en massa dravel som jag egentligen inte fattade varför vi skulle ha möte om, hade räckt med ett utskick på mailen för tyckte inte det var viktigare än så. Dödade 1½ timme på ja jag vet inte vad!! Träffa lärarna var ju trevligt men hade inte behövt ta så lång tid.

Nu sitter jag och kollar Kristallen och ska snart nanna kudde känner jag. Tjillevipp!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards