babsan22

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Barbro Åberg - 31 augusti 2012 20:46

Har haft en grym träningsvärk som hållt i sej hela veckan. Tydligen väldigt otränad!   

Onsdags var jag på aloe vera-party och köpte med mej lite dricka som jag tar på fastande mage. Får vi se om jag får nån ordning på lilla maggen. Och så blev det en heatlotion, precis vad mina onda stackars muskler behövde.

  Idag blev det en snabbtur till Kungens Kurva efter jobbet för inköp av gummistövlar till Andreas.

Sen blev det grillade kycklingklubbor med sallad och baguette.

Städat av lite smått inför morgondagens kalas. Emma får dammsuga och torka golv imorgon så får jag hjälpa henne att göra tårtan. Hon har beställt dajmtårta och jag har beställt en bild som en överraskning som Mats får hämta imorgon.

  Hon har bestämt att dom ska göra egen pizza så jag köpte färdiga bottnar, skinka, räkor, champinjoner, ananas, banan, mozzarella och riven ost så får dom göra som dom vill.

  Vi får inte vara hemma utan tar lillpär med oss och bor på Radisson hotell i Hammarbyhamnen för dom ska sova över alla 6 tjejer.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards