babsan22

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Barbro Åberg - 3 augusti 2012 17:43

Idag var jag först ner till centrum för att kolla om Ulla hade en tidigare tid för mina ögonbryn än kvart i 5 men det sket sej så det får bli på måndag istället vid 3.

  Sen var jag in på jobbet och lämnade mitt förkläde så jag inte glömmer det på måndag och snacka en hel del skit med tjejerna och sen va jag till urmakaren med min klocka som dog här om dan.

Den var tyvärr stendöd helt och hållet inte bara batteriet. Men det har varit en bra klocka som jag fick av Mats 1993 så det har varit bra kvalitet på den.

  Köpte en ny, kan inte va utan klocka så..!

       

Sen var jag hem och hämtade Andreas för vi hade bestämt att jag skulle utnyttja min födelsedagspresent från honom vilket var en biobiljett så vi åkte till Heron City för ett biobesök.

  In på Willys och köpte dricka och godis sen en sväng förbi McD för en cheeseburgare och sen hämta ut biljetter och popcorn. Det blev Ice Age 4. Riktigt skojsig. Vet inte vem som hade roligast! Älskar tecknad film!

  Till middag blir det kinamat. "Firar" att det är sista semesterdagen, usch!!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards