babsan22

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Barbro Åberg - 5 november 2012 20:11

Har verkligen lagt av mej med att skriva. Min dotter skäller på mej för att jag inte sätter in några bilder. Vet inte vad det skulle vara för nåt med tanke på att det inte händer nåt i mitt liv.

  I fredags åkte vi ut till mamma och hamnade hos min syster och svåger på kvällen för lite kort och umgänge. Sov hos mamma.

Upp på lördagsmorgon och gjorde melodikrysset med mamma och sen åkte vi ner till syrran för att stycka lamm. 


       

Ska bli gott!! 

Senare blir det även att slakta och stycka lite kossa mu! Skittråkigt för det tar sån tid men gott när det väl ligger i frysen!

Idag var jag hos tandhygienisten. Fixade lite tandsten och så hittade dom karies under en gammal lagning. Skit oxå för då måste jag gå dit igen. Tur man har tandvårdsförsäkring så det inte kostar nåt! Hon gjorde dock illa mej en hel del så jag är lite öm och sårig i munnen just nu. Känns ju inte så jättekul att borsta tänderna ikväll!! 


                 

Tidigare månad - Senare månad

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards